Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av RonjaRövardotter - 23 augusti 2010 09:33


Snart dags för utbetalning av lönen, ska bli intressant att se hur mycket jag kommer att få, eftersom blir det mer än jag tror så kan jag betala in lite extra på någon av skulderna. Vilket ju alltid är skönt. Vill ju betala in så mycket jag bara kan. 


Har räknat ut att förutom den vanliga summan som jag betalar in så kommer det att bli extra inbetalningar i form av 1 års besparing av "snuspengar" (aug nästa år), jag kommer med största säkerhet att få tillbaka på skatten då jag bodde i en annan stad tidigare (med högre skatt) och skatten dras efter de beräkningarna, och så kommer jag att försöka att jobba lite extrapass vilket inte kommer att bli några problem alls. 


Så när man ser alla små bäckar så kommer det här att bli toppen. Även om man såklart önskar att man redan var skuldfri och kunde spara alla dom pengarna till något annat. 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards