Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Jag vann!

Av RonjaRövardotter - 23 september 2013 15:43

Sent omsider, tillslut, äntligen, finally! 


Skam den som ger sig. Nu har jag lyckats att vinna fighten mot det här bolaget som inte har lyckats sköta sin åtaganden trots att jag har varit i kontakt med dem var och varann månad hela året för att få detta löst. Stundtals har jag velat slita mitt hår över hur frustrerad jag har varit. Helt makalöst är det egentligen att dom har kunnat bete sig på det viset som dom har gjort. Men jag gick vinnande ut detta tillslut. Gissa om det känns bra. Nu är ännu en sak på listan klar som jag kan bocka av. 


Nu återstår ENBART dom tusenlapparna som skall betalas tillbaka till banken. 

Inget mera pappersstrul, inga fler telefonsamtal, bara ett antal inbetalningar till banken och sen är jag fri!! 


Från djupaste leran i botten upp till behagligt guppande på ytan. 

Så mycket lättare det är att ro skutan nu. 



 
 
Blakhouse

Blakhouse

26 september 2013 22:46

Bra jobbat! =) Lång resa. Glad för din skull! =)

http://blakhouse.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av RonjaRövardotter - 16 januari 2015 10:29

  Den 30/12-14 var ett av de viktigaste datumen hittills i mitt liv, den dagen blev jag skuldfri!! Jag kan smaka på det ordet om och om igen. Och igen, och igen. Ibland trodde jag aldrig att det skulle komma ett slut, ni vet ibland när målet känns ...

Av RonjaRövardotter - 27 augusti 2014 13:30

  För första gången på länge så har jag faktiskt pengar på mitt sparkonto, och då är det inte bara några hundralappar, som det på sin höjd har varit någon gång tidigare innan jag varit tvungen att plocka ut dem för att kunna överleva. Det är faktis...

Av RonjaRövardotter - 25 juni 2014 15:00

  Inläggen här på bloggen haglar inte in, och förklaringen till min något långa frånvaro är att, det har inte funnits saker att skriva om som rört min fortsatta resa upp ur skuldträsket. Från att ha varit en resa som rusat på i 200 km till en långs...

Av RonjaRövardotter - 10 augusti 2013 14:45

Det har sannerligen varit en lång paus från bloggandet. Och det var väl egentligen inte meningen att det skulle bli så. Men på den privatekonomiska biten har det varit stiltje så där har inte funnits så mycket att skriva om heller för den delen. Nu h...

Av RonjaRövardotter - 27 april 2013 18:00

Nu har våren verkligen anlänt, och det för att stanna. Härligt!  Och vad passar bättre till våren än städa lite, och jag erkänner att jag kanske inte har gjort någon revolutionerande städning på hemmaplan. Men jag har däremot städat bort lite...

Skapa flashcards