Alla inlägg den 2 september 2010

Av RonjaRövardotter - 2 september 2010 09:41


Jag tycker om att ha framförhållning, så att jag alltid är beredd på det som komma skall. Så att jag inte bara står där sen som ett frågetecken och inte fattar nåt. 

Att planera framåt ger mig något att kämpa för, då vet jag på något sätt att något faktiskt händer. 


Förra månaden (aug alltså) så betalade jag bort en skuld som nu är klar. 

Och den här månaden (sep) så kommer jag att betala en sista gång på en annan skuld. Och det är så skönt när man ser att det är ett slut och sen är skulden borta. Man kan lägga dom pengarna från den skulden till en annan skuld så att den går fortare att betala av. Den här månaden kommer det att se ut så här: 


Avbetalning 1: 2000:-

Avbetalning 2: 1500:-

Avbetalning 3: 1403:- (sista betalningen på den skulden) 

Avbetalning 4: 1000:-

Avbetalning 5: 1000:- (två skulder som är sammanslagna)

Avbetalning 6: 500:-

Avbetalning 7: 500:-

______________________

Totalt: 7903:-




Ovido - Quiz & Flashcards