Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av RonjaRövardotter - 27 augusti 2012 09:30


.....till ännu ett gäng med tusenlappar som hann dansa in på kontot för att endast göra en mellanlandning och åter flyga iväg. 


Ja nu är alltså även inbetalningarna för Augusti 2012 avklarade. Skönt och oskönt. Jag önskar jag kunde få behålla mina slantar, men ju fler gånger jag gör inbetalningar desto närmare vet jag ju att jag kommer slutet också. 


När månadens avier var avprickade och sammanräknade så slutade den totala skulden på: 87.531:-


Och nu har jag totalt betalat in 199.200:-

 

Och av de 87.531:- så är faktiskt dryga 30.000:- ränta!!! Så tänk om jag inte hade haft räntan att betala, då hade det varit betydligt mycket mindre kvar att betala på. Känns på ett sätt jävligt surt eftersom dom pengarna får jag ju lite som "straff" för att jag inte kunde betala då. Kapitalskulderna säger jag inget om, för dom är alldeles rätt och riktiga. Men att sitta och betala 30.000:- till absolut ingenting, det känns inte särskilt roligt alls. 

 

 

FFF - Full Fart Framåt mot skuldfriheten

Ovido - Quiz & Flashcards