Alla inlägg den 25 februari 2012

Av RonjaRövardotter - 25 februari 2012 13:47


Medan jag njuter av att jag faktiskt har lyckats med att komma till den punkten i min skuldresa där jag kan stoltsera med att jag har betalat in HALVA delen av min skuld så börjar jag såklart på att spåna vidare i min resa. 


Jag älskar att ha mål att sikta emot, att ha en morot dinglandes framför mig som får mig att kämpa mot de planer som jag har satt upp. På något sätt gör det min resa något mera uthärdlig. 


Nästa mål att se framemot är alltså när jag knäcker gränsen från 6-siffrigt ner till 5-siffrigt. 




Om jag räknar in betalningarna Februari tom Maj så bör jag när avierna kommer i Juni kunna summera ihop den totala kvarvarande skulden så pass att jag knäcker den magiska gränsen. Det kommer att krävas att jag under dessa månader betalar in några tusenlappar extra, men det ska jag nog klara!         


FFF - Full Fart Framåt mot skuldfriheten

Ovido - Quiz & Flashcards