Alla inlägg den 2 februari 2013

Av RonjaRövardotter - 2 februari 2013 12:09


Januari gick tillslut över till Februari. Tyckte att det var en förskräckligt lång månad, jag brukar inte tycka att Januari är så seg som alla säger, men den här gången kändes det som att månaden aldrig skulle ta slut. 


Nu när månadsskiftet också varit kan jag konstatera efter att jag betalt alla räkningar och även storhandlat har hela 7000:- kvar på kontot. Det känns som att jag är miljonär!! Det var längesen som jag hade så mycket pengar kvar på kontot efter att jag hade betalat det som skulle betalas. 


Ni kan gissa om det känns underbart!! (det gör det, som fan)


Pengarna får nu helt enkelt ligga och må gott på mitt sparkonto. Bara känslan av att veta att det finns pengar på kontot är helt underbar. När sedan också banklånet är avbetalt kommer det att bli ännu bättre. 


Det har sannerligen börjat bra, nu hoppas jag att det kommer att fortsätta i samma stil. Mitt envetna slit har betalat sig och det känns så ofantligt bra. 



FFF - Full Fart Framåt. 

Ovido - Quiz & Flashcards