Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av RonjaRövardotter - 25 oktober 2012 13:04


Nu är inbetalningarna för Oktober 2012 gjorda och bokförda! 


Tyvärr (men inte helt oväntat) kunde jag inte tillföra mera slantar till inbetalningarna än vad som är minimum för vad jag måste betala in. Men så länge som det i alla fall följer planen så är jag rätt så nöjd. Allting över blir ju en bonus och jag vet ju att det bara är ibland som jag kan få den turen att jag kan betala in mera än vad jag har tänkt. 


Så nu har jag betalat in totalt: 212.800:-


Och idag är det 30 dagar tills sista anmärkningen försvinner, alltså på dagen faktiskt 1 månad. Så nästa månad när jag ska bocka av min inbetalningar kan jag även titulera mig anmärkningsfri. Den meningen smakar jävligt gott faktiskt. 



FFF - Full Fart Framåt mot skuldfriheten. 

Ovido - Quiz & Flashcards