Alla inlägg den 23 mars 2011

Av RonjaRövardotter - 23 mars 2011 08:59


Som rubriken säger, den här månaden kommer mina skulder att sjunka ner under 200.000:- gränsen. Och det känns såå skönt! Eftersom skulderna är rätt stora så är det svårt att se att det faktiskt krymper och jag måste hålla mig peppad och fortsätta att betala. Men när det slår över från 200.000:- så kan jag ju tydligt se att det krymper. 


Försöker att se framåt och de datum senare delen av året då anmärkningar börjar att försvinna, då kommer min uc att se lite bättre ut också. Vad jag menar är att det hela tiden blir lite bättre i skuldträsket men det är svårt att se just när man är mitt i det, därför måste i alla fall jag ha "hålltider" längre fram som jag ser fram emot och vet är milstolpar i mitt kämpande. 


Mitt mål är ju fortfarande att jag ska komma ur mitt "skuldfängelse" den 31/12-2012. 


Men just nu glädjs jag åt rubriken, jag spränger gränsen! 

Ovido - Quiz & Flashcards